Kahramanmaraş'ta etkisini artıran sıcak hava dalgası, günlük yaşamı olumsuz etkilemeye devam ediyor. Termometrelerin 39-40 dereceyi gösterdiği şehirde, hissedilen sıcaklık 42 derecenin üzerine çıkmış durumda. Vatandaşlar, gündüz saatlerinde dışarı çıkmaktan kaçınıyor.

Şehir genelinde klimaların yaygın kullanıldığı yerlerde bile sıcaklıkla mücadele etmek zorlaşıyor, klimalar çoğu zaman yetersiz kalıyor. Gündüz saatlerinde dışarı çıkmayı tercih etmeyen vatandaşlar, serin yerlerde vakit geçirmeye çalışıyor. Sıcak hava dalgasının önümüzdeki günlerde de devam etmesi bekleniyor.

Muhabir: Melisa Türkmen