Ekonomik şartların ağırlaştığı bir dönemde, Kahramanmaraş’ın Onikişubat ilçesinde yaşanan olay tepki topladı. Yaz aylarının en çok tüketilen meyveleri arasında yer alan ve yüksek fiyatlarla satışa sunulan kavunların, çöpe bırakılması dikkat çekti.

Özellikle dar gelirli ailelerin meyve alırken temkinli davranmak zorunda kaldığı bu süreçte, kilosu 55 TL’den satışa sunulan kavunların değerlendirilmek yerine çöpe atılması israf tartışmalarını beraberinde getirdi.

Pazar ve market fiyatlarının vatandaşın alım gücünü zorladığı bir dönemde yaşanan bu görüntü, gıda ürünlerinin değerlendirilmesi konusunda duyarlılık gerektiğini bir kez daha ortaya koydu.

Muhabir: Devlet FINDIK




