KAHRAMANMARAŞ

Zorunlu kış lastiği uygulaması 1 Aralık’ta başlıyor.

Kahramanmaraş’ta Afet Koordinasyon Merkezi ve Büyük Şehir Belediyesi zorunlu kış lastiği uygulamasına 1 Aralık’tan itibaren başlanacağını duyurdu.

Türkiye’de Şehirlerarası kara yollarında yolcu ve yük taşımada kullanılan araçlarda kış lastiği kullanılması zorunludur. Uygulama, 1 Aralık’ta başlayacak olup 1 Nisan’a kadar devam edecektir. Kurala uymayan araçların sürücülerine, 776 lira cezai işlem uygulanacak. Kahramanmaraş Afet Koordinasyon Merkezi ve Büyük Şehir Belediyesi ulaşımda herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmaması adına tüm sürücülerin kış lastiği kullanmalarının önemli olduğunu bildirdi.

Haber: Melisa Türkmen