2025 Yılı Yatırım Programı kapsamında yapılacak 24 derslikli yeni okul binasının ihalesi 18 Kasım 2025’te gerçekleştirilecek.
Yeni Gazi Ortaokulu; yitirdiğimiz öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin anılarını yaşatacak, çocuklarımızın geleceğe umutla baktığı güçlü bir eğitim yuvası olarak yükselecek.
Bu okul, bir binadan öte, şehrimizin yeniden ayağa kalkışının ve ortak hafızamızın sembolü olacak.