Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, düzenlediği basın toplantısında bu yılın sonuna kadar 10 adet elektrikli otobüs alacaklarını belirterek, otobüslerin yeni yılda hizmete gireceğini söyledi.
Kahramanmaraş elektrikli otobüslerle tanışacak
Büyükşehir Belediyesi bünyesinde Kahramanmaraş'ta yeni yılda 10 adet elektrikli otobüs hizmete girecek.
Bunlar da ilginizi çekebilir