Uzun yıllar maddi sıkıntılar içerisinde zor günler geçiren, iş adamı Fatih Mehmet Ceyhan’ın başkan olmasının ardından yaptığı başarılı çalışmalarla ekonomik krizi bir nebze de olsa atmasına karşılık büyük bir desteğe ihtiyaç duyan Piserro Kahramanmaraşspor’un kuruluşunun 50’inci yıl dönümü dolayısıyla çeşitli çalışmalar yapılıyor.  Kahramanmaraşspor’un kuruluşunun 50’inci yıl dönümü dolayısıyla hem takıma maddi kaynak sağlamak hem de birlik ve beraberliği artırmak amacıyla Piserro Kahramanmaraşspor Kulüp Başkanı Fatih Mehmet Ceyhan’ın öncülüğünde ‘Hedef 46 bin forma’ isimli kampanya başlatıldı. Kampanya kapsamında 46 bin forma satışı hedeflenirken, kampanyanın finali ise canlı yayında forma satışıyla gerçekleştirilecek. Aksu TV’den yayınlanacak canlı yayına ise AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mahir Ünal katılacak. Kampanya hakkında basın toplantısı düzenleyen Kulüp Başkanı Fatih Mehmet Ceyhan, “1 milyon 100 bin nüfuslu bir şehirdeki her 100 kişiden 4’ü bu formayı alırsa zaten hedefimiz matematik olarak yakalanıyor. Bu zor bir hedef değil” dedi.

İşte Fatih Mehmet Ceyhan’ın açıklamaları;

“MAHİR ÜNAL DESTEK VERECEĞİNİ SÖYLEDİ”

“Bu yıl Kahramanmaraşspor’un kuruluşunun 50’inci yıl dönümü, takımız 1969 yılında kuruldu. Bu noktada biz takıma hem maddi destek sağlamak hem de 50’inci yıla özel anısı kalması adına daha önce hiç yapılmamış bir kampanya başlatıyoruz. Daha önce küçük çalışmalar yapıldı ama bu kadar büyüğünü ilk defa yapıyoruz İnşallah utanmayız. Kuruluşumuzun 50’inci yılında ‘Hedef 46 bin forma’ diye bir kampanya başlatacağız. Hedef 46 bin forma diyerek yola çıktık, bunu daha önce ulusal kanallarda ve kendi yerel kanallarında başka takımlar yaptılar. Bu noktada AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal ile bir görüşmemiz oldu. Sağolsun bakanımız bu konuya destek vereceğini söyledi. Aksu Tv aracılığıyla da bu projenin finalini canlı yayınla yapacağız.

“100 KİŞİLİK GÖNÜLLÜ BİR EKİP OLUŞTURDUK”

Bu arada bizler de bu kampanya öncesi toplantılar yaptık kendi aramızda, 100 tane gönüllü arkadaş oluşturduk. Arkadaşları gruplandırdık, 20 tane çalışma grubumuz var. Bu grupları meslek kriterlerine göre, bölgelere göre, insan ilişkilerine göre ayırt ettik. Bu arkadaşlarımızın hepsi de gönüllü. Doğal olarak da bu arkadaşlarımız kendi istekleri doğrultusunda bu pozisyondalar. Yaklaşık 15 gün sürecek bu kampanyanın finalini Mahir Ünal’ın da katılacağı canlı yayında forma satışıyla yapacağız. Bu kampanya süresi boyunca futbol deyimiyle sahada basmadık yer bırakmayacağız, şehrimizin her tarafını, kurumları, kişileri, esnafları birebir olarak forma satışıyla ilgili ziyaretler gerçekleştireceğiz. Bizim hedefimiz 46 bin rakamını fazlasıyla geçmek. Çünkü Kahramanmaraş 1 milyon 100 bin nüfuslu bir şehir, matematik olarak bakarsanız her 100 kişiden dört tanesi bir forma alacak ve bu formaların bedelini minimum 69 TL olarak belirledik. Bu da takımımızın kuruluş yılı olan 1969’dan geliyor. 1 milyon 100 bin nüfuslu bir şehirdeki her 100 kişiden 4’ü bu formayı alırsa zaten hedefimiz matematik olarak yakalanıyor. Bu zor bir hedef değil. Gönüllü arkadaşlarımıza en az 10 bin tane formayı bizlerin satması lazım dedik, kurumsal olarak. Her bir gönüllü arkadaşımız 100 tane forma satacak, bu da çok zor bir şey değil.

“KAHRAMANMARAŞ HALKI HER ZAMAN SAHİP ÇIKMIŞTIR”

Kahramanmaraş halkı, Kahramanmaraşspor’a her zaman sahip çıkmıştır. İnşallah bu kampanyayla da bu birliktelik ve beraberlik daha da pekişecek. Bununla ilgili gerekli bütün çalışmaları yaptık. Kahramanmaraş Valiliği’nden izinler alındı, Büyükşehir Belediye Başkanımız Hayrettin Güngör ile de görüştük, o da destek vereceğini belirtti. Diğer belediye başkanlarımızla da görüşmeler yapıyoruz. Herşey yasal bir şekilde ilerliyor. Bununla ilgili bir web sitesi de oluşturduk, çünkü kampanya böyle gelişmek zorunda. Aynı zamanda özel hesap numarası da oluştu derneğin. Bütün paralar makbuz karşılığında ya da direkt İBAN üzerinden yatacak. Kampanya bittiğinde yine Valiliğin görevlendirdiği uzman arkadaşın denetimiyle bu rakamlar tespit edilecek ve o hesap kapatılacak. Bütün bunları yasal bir çerçevede ve şeffaf bir şekilde yapacağız. Süreci de sizlerle, kamuoyuna duyuracağız. Buradan bir kez daha çağrıda bulunuyorum, gönüllü arkadaş sayısı 100 ile sınırlı değil, bu bizim belirlediğimiz çekirdek kadro. Buraya katılmak isteyen tüm Kahramanmaraşlı hemşerilerimizi de davet ediyoruz. Bu çalışmada bulunmak isteyen herkese kapımız açık.

“YAPACAĞIMIZ YÜRÜYÜŞLE DİKKAT ÇEKECEĞİZ”

Cumartesi (Bugün) günü Ulu Camii’nin önünde toplanıp, forma ve makbuzlarla kent meydanına kadar yürüyeceğiz. Kent Meydanı’nda yine kısa bir basın açıklaması yapıp, devamında tekrar müftülüğün ilerisine kadar yürüyüşümüzü gerçekleştireceğiz. 46 bin sayısını yakalamak Kahramanmaraş halkı için çok da zor değil, 3 hafta önce Elazığ’daydık, onlar da hedef 23 bin diye yola çıkmışlar, 44 bin forma satmışlar. Elazığ, 300 bin nüfuslu bir şehir. Kahramanmaraş bu rakamı fazlasıyla yakalayacaktır, inanıyoruz.

“WEB SİTESİ ÜZERİNDEN DE FORMA SATIŞI YAPILACAK”

Bunun için bir web sayfası da oluşturuluyor orada online satışlar da olacak. Resmi hesaba, derneğin hesabına para aktarılıp karşı ödemeli kargolar ile yurt dışında ki arkadaşlarımız formalarını alabilecek. Şehir dışında ki arkadaşlar içinde aynı şey geçerli. Şehir dışında da, Kahramanmaraş dışında da dernekler var biliyorsunuz onlarla da oranın başkan ve yöneticileri ile de çoğu ile zaten Kahramanmaraşspor'dan dolayı ilişkimiz var zaten. Diğer derneklerimize de valilikten onayını aldık. Hepsi ile temasa geçip, bu kampanyayı duyuracağız. En azından oradaki yönetimler olarak onlar da kendi çevrelerine bunun lansmanını, tanıtımını yapacaklar umarım. Almak isteyen arkadaşlar da zaten parayı attığı zaman biz zaten hemen dekontunu görüyoruz. Buradan kargo ile karşı ödemeli formaları göndereceğiz.

“BÜTÜN BELEDİYE BAŞKANLARIMIZDAN DESTEK İSTEYECEĞİZ”

Belediye Başkanımız ile konuştuk bir rakam alacağını söyledi ama o da sürpriz yapacak. Mahir Bey ile onu konuşmadık ama forma almadan daha çok orada şeref konuğu olarak bulunduğunda kampanyaya daha çok destek olmuş olacak. Kendi de mutlaka gönlünden ne kopuyorsa alacaktır. Önemli olan böyle bir kampanyaya öncülük etmesi ve sahip çıkmasıdır. Dediğim gibi bu forma kampanyası ilk defa yapılıyor. Umarım güzel bir şekilde bitiririz. Odalar ile görüşmedik hiç daha halk tanıtımını yaptıktan sonra Ticaret odası ve diğer odalar ile birebir görüşme yapıp hepsinden bu desteği isteyeceğiz. Zaten o mesleklerden olan arkadaşlar da var. Onlar üzerinden de bunu daha hızlı bir hale getireceğiz. İlçe Belediye Başkanlarımızda bunun içerisindedir. Büyükşehir Belediye Başkanımız Hayrettin Bey ile görüştük. Kampanyamızı anlattık Hayrettin Bey de destek vereceğini söyledi. Diğer belediye başkanlarımızı ve kaymakamlarımızı birebir ben arayacağım. Pazar günü olan maça davet edeceğim. Pazartesinden itibaren randevu alıp hepsi ile iletişime geçeceğiz.

“KAHRAMANMARAŞSPOR'UN TARİHİNDE İLK DEFA OLACAK”

Bu bir  halk hareketi. Kahramanmaraşspor bu şehrin tek profesyonel takımı. Kırmızı beyaz bu şehrin renkleri. Biz hazırız, onlar da bu resmin içerisinde olacaklar. Başarırsak hepimiz başarmış olacağız. Basın çok önemli bu konuda, en önemli unsur, en önemli kanallar sizlersiniz. Gerçekten Kahramanmaraşspor'un da tarihinde ilk defa olacak. 50’inci yıla tevafuk etti. Kuruluş yıl dönümüne. Ayrıca şehrimizin de kurtuluşunun 100’üncü yılı tevafuk da böyle bir kampanyaya denk gelmesi ve başarı ile bitmesi hepimizin başarısı gururu olacak. Hepimiz iki aya bir destan yazmış olacağız. Allah ömür verirse ileri ki yaşlarımızda bunları anlatacağız. Böyle güzel bir hikaye yazma adına hepinizin emekleri adına teşekkür ediyorum.”