Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası, daha modern ve gelişmiş Kahramanmaraş için, alışveriş ve festival kültürünün gelişimine öncülük etmek amacıyla 11 Kasım’da ‘Çarşı Pazarda Şenlik Var’ adlı bir kampanya başlatmıştı. Kampanyanın organizasyonluğunu yapan Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası, Büyükşehir Belediyesi, Sivil Toplum Kuruluşları (STK), odalar ve yüzlerce firmanın katılımı ile düzenlenen kampanya 11 Kasım’da başlarken, 17 Kasım’a kadar devam edecek. Kahramanmaraş halkının hesaplı ve kaliteli alışveriş yapabilmelerinin yanı sıra esnafa hareketlilik katması amacıyla düzenlenen kampanya kapsamında tüketiciler, 46 sektörde ürünlere yüzde 46’ya varan indirimlerle sahip olma imkanı buluyor. Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası (KMTSO) Başkanı Serdar Zabun ve Yönetim Kurulu Üyeleri, ‘Çarşı Pazarda Şenlik Var’ kampanyasını tanıtmanın yanı sıra hem esnaflar hem de vatandaşlar arasındaki hareketliliği artırma noktasında Kapalı Çarşı’dan başlayarak ziyaretlerde bulundu. İlk olarak KMTSO’ya ait olan Zabun Konağı’nın alt kısmının KAGEGİK üyesi genç girişimciye kiralanması sebebiyle hayırlı olsun ziyareti gerçekleştiren KMTSO Başkanı Serdar Zabun ve Yönetim Kurulu Üyeleri, sonrasında ise akşam saatlerine kadar kampanya dolayısıyla iş yerlerini açık tutan esnafları ziyaret etti. Çok sayıda alışveriş yapan heyet, vatandaşlara hediye çekleri de dağıttı.

ESNAFLARIMIZIN HER ZAMAN YANINDAYIZ”

Esnaf gezilerinde birçok esnafın kampanyaya destek verdiğini gördüklerini dile getiren KMTSO Başkanı Serdar Zabun, esnafların her zaman yanında olduklarını belirterek, “Başlattığımız Çarşı Pazarda Şenlik Var kampanyası dolayısıyla akşam saatlerinde Tarihi Kapalı Çarşı’ya geldik. Burada 400’ün üzerinde esnafımız var, bu esnaflarımız bizim için çok kıymetli. Kampanya süresince esnaflarımızdan akşamları saat 21’e kadar açık olmalarını istemiştik, görüyoruz ki birçok esnafımız bu kampanyaya destek veriyor. Bu bizim için çok önemi. İnşallah bu bir alışkanlık ve kültür haline gelecektir, insanlarımız hem alışveriş yapmayı hem de tüketim ihtiyaçlarını ucuz ve kaliteli bir şekilde karşılamayı sağlacaktır. Biz esnaflarımıza bize katkı sağladıkları için çok teşekkür ediyoruz. Esnaflarımızın yanındayız, bu işi Kahramanmaraş halkına güzelce anlatmaya, Kahramanmaraş halkının bu çarşıda alışveriş yapmasını akşam da sağlamaya çalışıyoruz. İnşallah, herkesin ilgisini, alakasını ve bu çarşıdaki hareketliliğin artmasını bekliyoruz” dedi.

ASIL AMACIMIZ KENDİMİZİ TEST ETMEK”

KMTSO Başkanvekili Şahin Balcıoğlu da esnafların işlerinin hareketlilik kazandığını belirterek asıl amaçlarının kendilerini test etmek olduğunu söyledi. Balcıoğlu, “Kampanyayla alışveriş yapmak, mutlaka daha fazla canlılık ve hareketlilik katmak ama asıl yapmak istediğimiz şey, kendimizi test etmek. İki otobüs turist geldiğinde biz birşeyler yapabiliyoruz ama beş otobüs gelmesini hep arzu ediyoruz. O beş otobüs geldiğinde biz buna hizmet verebilecek miyiz, yoksa arkadaki beşinci kişi söylenip gidecek mi? Hazır kazanalım dediğimiz insanları kayıp mı edeceğiz diye kendimizi bir test edelim istedik. Arkadaşlarımız sağ olsunlar bir kısmı uydu, bir kısmı dün kapattılar bugün açtılar. Ne olduğuna bakalım, görelim istiyorlar. Güzel bir çalışma, aldığımız tepkiler de güzel. Her zamankinden çok daha iyi alışveriş yaptıklarını söyleyen birçok mağazamız var. Ekmek teknesini bekleyen mutlaka ekmeği yiyecektir diye düşünüyorum. Allah herkese hayırlı iş, bereketli kazanç versin” ifadelerini kullandı.

BİRKAÇ GÜNDÜR HAREKETLİLİK VAR”

Esnafların Mustafa Şekkeli de kendilerini ziyaret eden KMTSO Başkanı Serdar Zabun ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ederek, “Çok güzel bir çalışma olmuş, bunu diğer birimlerde de uygulayabilirsek daha da güzel olur. Birkaç gündür baya farkettik, alışverişlerimiz arttı. Baya canlılık kattı, bunlar hepimiz için çok güzel şeyler” dedi.

Açık olan esnafları tek tek gezen Zabun öncülüğündeki heyet bol bol alışveriş yaptı.