7 Mart 2014 yılında Mehmet Akif Kültür Merkezinde, mega projelerini açıklayan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, söz verdiği her projeyi yerine getirdi. “Halka Hizmet Hakka” hizmet diyerek coşkulu bir kalabalığa seslenen Erkoç, aradan geçen 4 yılda projelerinin hemen hemen hepsini bitirdi. Kış turizmi, ekstrem sporlar ve doğa turizmine en önemli eser olarak gösterilen Yedikuyular Kayak merkezine yerli ve yabancı turistler gelmeye devam ediyor. 2 ayda yaklaşık 600 bin ziyaretçiye ulaşan tesisler, balayı geçirmek isteyen çiftler başta olmak üzere, piknik yapmak isteyenlere, kış sporları yapmak isteyenlerin imdadına koşuyor.

ÇOK ÖNEMLİ BİR TESİS

Dulkadiroğlu İlçesinde görev yapan muhtarları Yedikuyular Kayak Merkezi’nde bir araya gelen Başkan Erkoç, burada Kayak Merkezi’ne ilişkin bilgiler aktardı.

Yedikuyular Kayak Merkezi’ni Kahramanmaraş’a kazandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade ede Başkan Erkoç: “Burası Türkiye’miz için kış turizmi açısından önemli bir kayak merkezi oldu. Özellikle güneyde böyle bir tesise ihtiyaç vardı hamdolsun. Kahramanmaraş’ımıza bunu söz vermiştik ve yerine getirdik. Kahramanmaraş’ımız turizmden ve turizm pastasından hak ettiği payı alamamakta. Yaptığımız bu tesislerle, termal tesislerine yapacağımız alt yapı yatırımlarıyla doğa turizmi, inanç turizmi ve tarih turizmi ile Kahramanmaraş’ımızı turizm pastasından pay alan illerden bir tanesi haline getireceğiz. Amacımız Kahramanmaraş’ı en çok ziyaret edilen illerden bir tanesi haline getirmek” dedi.

Gerek Kahramanmaraş’a gerekse ülke genelinde yapılan yatırımlarında istikrar ve huzurun yattığına işaret eden Başkan Erkoç, AK Parti Hükümetinin ülkeye getirdiği istikrar ve huzurdan dolayı yatırımların daha da artacağını söyledi.

Ak Parti Kurucu Üyesi, 21, 22, 23. Dönem AK Parti Amasya Milletvekili, Ak Parti Genel Başkan Danışmanı Akif Gülle ile Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Cevdet Kabakcı’nın da katıldığı toplantıda Başkan Erkoç, hafta sonu Kahramanmaraş’a gelecek olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı en iyi şekilde karşılamak için tüm Kahramanmaraş Halkını davet etti.

BURASI PARLAYAN YILDIZ

Dulkadiroğlu ilçesine bağlı muhtarların ziyareti sonrası bir açıklama yapan Dulkadiroğlu İlçesi Muhtarları Dernek Başkanı Resul Arslanhan: “Büyükşehir Belediye Başkanımızın Fatih Mehmet Erkoç’un Daveti üzerine Türkiye’nin parlayan yıldızı Yedikuyular Kayak Merkezine geldik. Her gün önceki bir günden daha iyi bir güne gidiyoruz. Karlı olması nedeniyle daha güzel oldu. Muhtar arkadaşlarımız ile telesiyeje bindik ve Milcan dağının tepesine kadar çıktık. Daha eskiden biz bunu gıpta ile bakardık” dedi.

NE BURSA’NIN ULUDAĞ’INA NE ERZURUM’UN PALANDÖKEN’İNE İHTİYACIMIZ VAR

Eskiden diğer illerin yaptığı yeni projeleri gıpta ile izlediklerini şimdi ise Kahramanmaraş’a yapılan hizmetleri başka illerden izlendiğini belirten Arslanhan: “Allaha şükürler olsun bizim şehrimizde de var. Çevre illeri davet ediyoruz. Gelsinler, görsünler. Ne Bursa’nın Uludağ’ına ne Erzurum’un Palandöken’ine ihtiyacımız var. Bizim tesislerimiz daha güzel. Hem ihtişamlı, hem de şehrimize yakın. Oldukça çevre illerdeki insanlardan gereken ilgiyi görüyor. Geçen günlerden daha iyi günlere doğru gidiyoruz. Bugünde çok güzel bir ortam oldu. Davete icabet eden muhtar arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. Bizde sosyal medya ve diğer mecralardan takip ettiğimiz kadarıyla hiçbir itiraz yok. Eskiden başka illerin Tünellerinden, yollarından, kavşaklarından bahsederdik, artık onlar bizim tünellerimiz, kavşaklarımızdan bahseder oldu. Her gün biraz daha ilerideyiz. Şu anda şehrimiz ile ilgili hiçbir sıkıntımız yok. Çevre yolumuz şehrimize renk kattı. Yeni açılan kavşaklarımız ve devamı gelen kavşaklarımız ile birlikte diğer şehirler bizi konuşacak” şeklinde konuştu

BURASI ÇOK MODERN BİR YAPIYA KAVUŞTU

Budaklı Mahalle Muhtarı Fahri Köse ise şunları söyledi: “Daha önce Yedikuyular’da yaylalık alan olarak kullanılan yerler artık modern bir hale kavuştu. Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatih Mehmet Erkoç tarafından dönüştürüldü. İki aydan bu yana da 600 bine yakın kişi ziyaret etti. Aynı bölgede hayvancılıkta devam ediyor. Kayak merkezi olarak ta devam ediyor. Şehrimize yaptığı bu hizmetten ötürü emeği geçenlere teşekkür ederim”

BALAYINA GELDİK

Sporcuların, piknik yapmak isteyenlerin yanı sıra yeni evliler ise balayı için Yedikuyular kayak merkezine geliyor. Yeni evli bir çift Manşet TV mikrofonlarına şunları söyledi: “Ben Mersin’den geliyorum. Evlenip buraya yerleştim. Kahramanmaraş ile ilgili daha önce çok fazla bir bilgiye sahip değildim. Ama evlendikten sonra eşim kayak pistinin açılacağını söylemişti. Bende Kahramanmaraş’ta böyle bir şeyin olacağını tahmin etmemiştim. Ancak açıldığında da çok sevindim. En azından hafta sonları bir aktivite olarak yapıyoruz. Kayak yapmayı seviyoruz. Daha önceleri Erciyes Kayak Merkezi’ne gidiyorduk ama artık Yedikuyular açıldı ve oraya gitmemize gerek kalmadı. Kahramanmaraş son 4 yılda çok fazla yol kat etti. Daha önce böyle bir yerin açılacağına inanmıyorduk ama yapılan tesis bizi çok şaşırttı ve ayrıca çok mutlu etti. Eşimle yeni evlendik ve evlendikten 3 ay sonra burası açıldı. Bu bizim için mükemmel oldu”

ARKADAŞIMIN TAVSİYESİ ÜZERİNE GELDİM

Bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Osmaniye’den gelen Okan Tuncer ise şunları söyledi: “Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine geldim. Arkadaşım Osmaniye’den gelmiş ve burayı çok beğenmiş. Bu kadar güzel olacağını tahmin etmiyordum. Bize de çok yakın bir mesafe. Bizimde çok hoşumuza gitti. Geçen hafta gelmiştik bu hafta yine geldik. Hem fiyat olarak uygun hem de tesisi olarak çok güzel ve temiz yapılmış bir ortam. Daha önceleri Erciyes’e gitmemiz gerekiyordu ve orası da 5 saat sürüyordu. Fiyat olarak buradan pahalıydı. Günü birlik gitmekte çok zor oluyordu. Yani bizim 1 saatlik uzaklıkta kayak pistinin olması büyük bir nimet. Yani Osmaniye de yapılsa, çok istiyoruz böyle bir şey ve örnek alınarak yapılsa gerçekten harika olur. Kahramanmaraşlılar böyle bir tesise sahip oldukları için çok şanslı. Bizlerde öyle. Bana daha önce böyle bir şeyden bahsedildi ve ben inanmadım böyle bir yer olduğuna ve resimlerini gösterdiler ama yine böyle bir tereddütle geldim buraya. Harika bir yermiş. Kahramanmaraşlılar çok şanslı. Adana da turizm şirketleri var. Onlarla da katılım sağladık. Amatör dağ grupları var. Onlar genelde günübirlik Erciyes turları düzenliyorlar. Şimdi onları da buraya yönlendireceğiz.100 kişi gruplarla hareket ediyorlar onlar. Buranın resimlerini onlara atacağım. Böyle bir yer olduktan sonra Erciyes’e gitmeye gerek yok”