31 Mart’ta yapılacak olan yerel seçimler öncesi belediye başkan adayları saha çalışmalarını sürdürüyor. Kahramanmaraş’ta da adayların seçim kampanyaları devam ederken, AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Av. Fırat Görgel, kapı kapı gezerek vatandaşlarla bir araya geliyor. Esnaf ziyaretleriyle çalışmalarını sürdüren Görgel, son olarak şehrin göbeği konumunda bulunan Kıbrıs Meydanı ve Kapalı Çarşı esnaflarını ziyaret etti. Görgel, ziyaretleri sırasında, çarşı esnaflarının yanı sıra karlışaltığı vatandaşlardan da yoğun ilgi gördü. Gerek esnaflarla gerekse vatandaşlarla hasbihal eden Görgel, kendisine yöneltilen sorulara içtenlikle cevap verirken, yeni Kahramanmaraş’ın ihya ve inşası noktasında destek beklediklerini ifade etti. Görgel’e ziyaretleri sırasında AK Parti Dulkadiroğlu İlçe Başkanı Mustafa Çakar ile İl Teşkilatı eşlik etti.

Ekran Görüntüsü 2024 02 29 152224

BURALARIN EKSİKLİKLERİ ELBETTE VAR, ONLARIN DÜZELTİLMESİ ANLAMINDA PROJE GELİŞTİRİYORUZ

Kıbrız Meydanı’nın Kahramanmaraş için çok önemli bir bölge olduğunu ve bölgenin eksikliklerinin giderilmesi anlamında proje geliştirdiklerini belirten AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Av. Fırat Görgel; “Kıbrıs Meydanı biz Kahramanmaraşlıların en önemli yeri. Kahramanmaraş'ın kalbi Kıbrıs Meydanı ve Kapalı Çarşı bölgesidir. Adeta Kahramanmaraş'a gelen birinin mutlaka görmüş olduğu yerdir burası. Bu bölgede ki esnaflarımızı uzun yıllardır tanıyoruz, biliyoruz. Onlar da bizleri biliyorlar sağ olsunlar. Onları ziyaret ettik, sağ olsunlar dualarını aldık. Aynı zamanda yol üzerinde yürürken de çok sayıda vatandaşımızla sohbet etme imkanı bulduk. Buraların eksiklikleri elbette var, çünkü ağır bir deprem yaşadık. Bazı sıkıntıların olduğunu zaten biliyoruz. İnşallah onların düzeltilmesi anlamında neler yapabiliriz diye vatandaşlarımızla istişare ediyoruz ve projelerimizi geliştiriyoruz. Tüm teşkilatımızla beraber verimli bir gezi gerçekleştirdik.

Ekran Görüntüsü 2024 02 29 151720

BİRKAÇ SENE İÇERİSİNDE KAHRAMANMARAŞ ÇOK FARKLI BİR HÜVİYETE KAVUŞACAK

İnşallah hem Cumhurbaşkanımıza karşı, hem Cumhur İttifakımıza, hem de sağ olsunlar bizlere karşı güzel bir güven var. Beklentiler yüksek. Allah'ın izniyle o beklentilere cevap verecek gücümüz, enerjimiz var. Buralarda yapılacak çalışmaları kendilerine anlattım, Kahramanmaraş'ın genelinde yapılan çalışmalarıda anlattım. İnşallah 31 Mart'ta da güzel bir sonuç bekliyoruz Allah nasip ederse. Biz yapamayacağımız şeyleri söylemiyoruz. Yapabileceğimiz, şeyleri anlatıyoruz ve onların sorunlarına çözüm yolları sunuyoruz. Birkaç sene içerisinde Kahramanmaraş çok farklı bir hüviyete kavuşacak. Bunu hep beraber göreceğiz inşallah” sözlerini kaydetti.